BĄDŹ FACETEM
W SWOIM GARAŻU
Zrejestruj się już teraz na największym forum dla mechaników!
Pomagamy każdemu w naprawie kochanego auta
Rejestracja



 Ogłoszenie 

Reparts regenerowane części samochodowe



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: alternatora , astra , oleju , opel , silnikowego , wyciek

Opel Astra F - wyciek oleju silnikowego z alternatora
Autor Wiadomość
Stach
User


Twoje auto?: Astra F
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 1

39.0 KM
Wysłany: 2013-12-28, 19:39   Opel Astra F - wyciek oleju silnikowego z alternatora

Witam; proszę o pomoc w następującej sprawie. Posiadam samochód Opel Astra f o poj. 1,7tds-isuzu rok 1996. Z alternatora wycieka olej silnikowy. Czy jest to groźne i jak to zlikwidować ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Du-Di 
Mechanik


Twoje auto?: Ford, VW.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 143
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Lublin

624.0 KM
Wysłany: 2013-12-29, 15:32   

Na pewno nie jest to obojętne , jak b. obfite to stanie się i groźne . Na razie zacznie ci co raz później wzbudzać altka do pracy bo olej wycieka w rejonie szczotek. Nie wiem gdzie dokładnie wycieka ale z pompy vacum i jest prawdopodobne że wymiana uszczelniacza w altku załatwi problem. Tam idzie uszczelniacz typu simering dwuwargowy za 8-16 zł ale troszkę zabawy w rozebranie , i masz zagwarantowane usmarowanie się olejem.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
bee1q1 
VIP/Mechanik



Twoje auto?: Skyline
Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 26
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 233
Otrzymał 24 piw(a)
Skąd: Wrocław

1199.0 KM
Wysłany: 2013-12-29, 20:02   

Kurczę można i się bawić w rozbieranie ale Po co marnować czas i nerwy jeśli można kupić nowy alternator i zaoszczędzić zmartwień ?! Ludzie bez przesady takich rzeczy się już nie robi alternator kosztuje jakieś 100-250 zł no a po za tym nie wiem rób jak chcesz żadnemu mechanikowi w warsztacie raczej się nie będzie chciało, a jak chcesz się sam z tym je*#@ no to twój problem rób jak uważasz :D (Już niedługo to będziecie rozerwane uszczelki taśmą sklejać :P )

Pozdrawiam !
_________________
Jak wiem to powiem, jak mogę to pomogę :D

Pomogłem? Postaw browarka :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Du-Di 
Mechanik


Twoje auto?: Ford, VW.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 143
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Lublin

624.0 KM
Wysłany: 2013-12-29, 20:41   

Twój wpis należało by zignorować bo niczego on do tematu nie wnosi . Pytał gość co to za problem i jak to naprawić więc tak mu odpisałem jaka jest prawda . Jeżeli masz kasę aby kupić altek z taką cenę ( pewnie do naprawy lub sprawdzenia ) a nie nowy bo to o długim wałku to ,niż wymienić drobiazg za kilka zł to kup . Ale wymontować uszkodzony i zamontować nowy też trzeba się pobawić . Ty pewnie byś zlecił to warsztatowi. Ta awaria to nie rozerwana uszczelka i taśma .
Druga sprawa to po to jest to forum aby sobie radzić ( mądrze ) jak ktoś potrafi a nie nabijać licznika trolowaniem.
Szczęśliwego Nowego...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
bee1q1 
VIP/Mechanik



Twoje auto?: Skyline
Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 26
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 233
Otrzymał 24 piw(a)
Skąd: Wrocław

1199.0 KM
Wysłany: 2013-12-30, 12:10   

Kolego ja rozumiem od tego jest forum żeby sobie pomagać radzić się no ale bez przesady ty nie rozumiesz że takich rzeczy się nie naprawia wymieniasz zepsutą część no i cześć. Kolega się zapytał "jak to zlikwidować " więc dobrze mu poradziłem żeby się w to nie ładował bo to " rzeźba w gównie " i dalej utrzymuje to zdanie :)

Cytat:
Ale wymontować uszkodzony i zamontować nowy też trzeba się pobawić


Nie wiem ile ty wymieniasz alternator ale u mnie jest to jakieś 15-20 min :)

Cytat:
Ty pewnie byś zlecił to warsztatowi


No swojemu :)

Ja również życzę szczęśliwego nowego roku :)
_________________
Jak wiem to powiem, jak mogę to pomogę :D

Pomogłem? Postaw browarka :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Du-Di 
Mechanik


Twoje auto?: Ford, VW.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 143
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Lublin

624.0 KM
Wysłany: 2013-12-30, 13:51   

Może jednak uzasadnisz dlaczego wymiana uszczelniacza w altku jest rzeźbą w ... według ciebie ? I co podlega wymianie , naprawie ,cały altek . Tak jak myślisz i opisujesz to ,, wali się po portfelu gościa ,i takie warsztaty omijał bym dalekim łukiem.
I nie pisz że wyjęcie altka trwa u ciebie 15-20 , bo nie uwierzę podał bym ci np. dwie marki i w nich za skarby tego nie zrobisz .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
bee1q1 
VIP/Mechanik



Twoje auto?: Skyline
Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 26
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 233
Otrzymał 24 piw(a)
Skąd: Wrocław

1199.0 KM
Wysłany: 2013-12-30, 14:26   

Cytat:
I nie pisz że wyjęcie altka trwa u ciebie 15-20 , bo nie uwierzę podał bym ci np. dwie marki i w nich za skarby tego nie zrobisz .


Mało jeszcze widziałeś :)

Cytat:
i takie warsztaty omijał bym dalekim łukiem.


No i prawidłowa postawa bo uwierz że to nie jest fajna sprawa jak przyjeżdża do ciebie taki facet bez kasy i mówi "nie no panie ja to bym chciał TANIO A DOBRZE " to ja wtedy mówię "tam są drzwi" bo nie będę robił komuś czegoś za bezcen ! przecież moja robocizna tez kosztuje żeby zrobić taki altek to trzeba go :
1. Wyjąć z auta (12-15 min )
2. rozebrać ( 10 min zależy jak [dlatego podałem 10 min] )
3. Wypiaskować (10 min)
4. Wymienić części
5.złożyć
6.sprawdzić stan paska wielorowkowego
7.założyć (15-20 min)
8.No i sprawdzić czy wszystko działa
No i tu już masz jakieś 1-1,5 zajęte a jeszcze jak nie daj boże jakieś problemy jak to zwykle bywa się ukażą no to wiadomo więcej roboty a PIENIĄDZE TE SAME !! !
Ale ty najwidoczniej musisz do tego dojść sam, jeszcze troszkę porobisz w tym zawodzie i będziesz wiedział :)

Pozdrawiam ! (jak to mówią to dobrze że się kłócą bo z tego zawsze coś wyjdzie :D )
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
[Usunięty]


1.0 KM
Wysłany: 2014-01-03, 20:07   

bee1q1, fachofcu, na początek sprawdź sobie ile kosztuje do niego alternator, na allegro regenerowany od 229zł, nowy (chińszczyzna padająca po miesiącu) od 315zł.
Potem zajrzyj pod maskę samochodu z tematu i dopiero się udzielaj, bo się tylko ośmieszasz, jak zwykle zresztą.
 
     
arnipoznań 
VIP/Moderator



Twoje auto?: audi a4 b5
Oznaczenia silnika: 1.6 ADP
Zaproszone osoby: 1
Imię: artur
Rocznik samochodu: 1995
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 713
Otrzymał 30 piw(a)
Skąd: PZ

2248.0 KM
Wysłany: 2014-01-03, 20:55   

powiem wam że ja osobiście nie chce miec nic wspólnego z naprawą tego alternatora, części drogie, zamienniki do dupy no i wymiana uszczelniacza może nic nie dać jeśli w wałku jest wycięty rowek, znam jednego typa który skraca sprężynki na simeringach, ale ile można kasować za naprawę alternatora, tak standardowo to około 100 zl sie kasuje za robotę, a powiedzcie mi ile byście wy wykasowali za regenerację tego altka zakładając że macie wyżłobiony nadmierny rowek na wałku alternatora, wymieniali byście cały wirnik czy byście jakoś inaczej to naprawili?
_________________
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Du-Di 
Mechanik


Twoje auto?: Ford, VW.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 143
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Lublin

624.0 KM
Wysłany: 2014-01-04, 08:17   

Ja nie brał bym się za próbę naprawy wirnika jeżeli można kupić nie uszkodzony , ale w ostateczności to : zamocował bym w tokarce , migomat, gazu na max i napawał bym oś . Później toczenie zgrubne , i szlifowanie . Jaki efekt i jaka trwałość ?? ? Za taką naprawę 100-120.zł
Rzeczywiście altki z vacum są droższe w regeneracji ( ale nie tylko taki typ) , i moim zdaniem częściej wyrabiają się wałki te cieńsze o drobnym frezowaniu .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
krzych 
User
krzych


Twoje auto?: audi 100
Oznaczenia silnika: 2,5tdi
Imię: krzysiek
Rocznik samochodu: 1990
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 08 Lip 2012
Posty: 45
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: ok olecka

155.0 KM
Wysłany: 2014-01-12, 22:08   

a ja powiem ze wystarczy odkrecic vacum pompke zmienic oring miedzy alternatorem a pompo vacum tylko oring z orginalu nie kombinowac bo nic z tego nie bedzie i poco alternator wyciagac i chlopa w depresje wprowadzac
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
hansy1
User


Twoje auto?: Astra F 95
Dołączył: 12 Lip 2017
Posty: 1

4.0 KM
Wysłany: 2017-07-12, 09:14   

Witam
Mam tą samą przypadłość .
Zna ktoś może wymiary simeringa i oringa do tego alternatora.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
.::Pani Reklama::.



Dolaczyl : Dawno Temu
Posty : 5000
Skad : Z Forum






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Opel Corsa 1.0 - brak termostatu, wyciek oleju silnikowego,
ewa Opel 6 2014-04-19, 22:50
dawid2110
Brak nowych postów Wyciek oleju Peugeot 205
mumin POMOC SAMOCHODOWA 2 2012-02-26, 08:14
dawid2110
Brak nowych postów T4 dziwny dzwieki i wyciek oleju
pawelek191 POMOC SAMOCHODOWA 4 2013-10-02, 19:03
dawid2110
Brak nowych postów scenic 1.9 dci wyciek oleju turbiną
daniel POMOC SAMOCHODOWA 5 2015-10-12, 19:29
kamil03
Brak nowych postów Touran 1.9 wyciek oleju, utrata mocy, trzesienie jak traktor
misuszat POMOC SAMOCHODOWA 1 2017-02-18, 15:01
misuszat



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB GroupWersja forum na komórkę
stat4u